BOOOOM.... Damn, jeg havde håbet på, at han var kommende førstemålmand i AGF.. Tillykke med ham, Vejle! Håber han bliver en stor profil i Nørreskoven
Snak
Vejle køber Hagelskjær i AGF
tors 29. jun 2017
Vejle har hentet målmanden Thomas Hagelskjær i AGF og udstyret ham med en toårig aftale.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
tors 29. jun 2017
Ét styks ekstremt skuffet AGF-fan her. Ked af at han aldrig fik chancen. Tror at han har potentialet til mere end Danmark
tors 29. jun 2017
Det lyder halvpebret, at de skulle have givet kroner og øre for at få fat i en 3. målmand.
tors 29. jun 2017
Det rigtige valg af Hagelskjær
Han skal have spilletid på højere niveau end reserveholdet for at fortsætte sin udvikling
Held og lykke
Han skal have spilletid på højere niveau end reserveholdet for at fortsætte sin udvikling
Held og lykke
tors 29. jun 2017
Han er vel hentet for at presse Pavol og på sigt blive 1. målmand. Har aldrig set ham, men der er vidst et par gf´ere der ærger sig - og det er jo altid godt. ;)
Vejle Boldklub - Jyllands Rubin -
Chelsea FC - London is Blue -
tors 29. jun 2017
Det er jo logisk, når han stadig kun er 3. valg i AGF og samtidig lige kommer fra en U-21 slutrunde. Men en to-årig kontrakt er jo ikke alverden og hvis Vejle vil udvikle lidt på ham, så kan han jo vende hjem til den tid.
Dette må vel så til gengæld betyde at AGF skal have fundet en ny 3. målmand. Staff har vel desuden udløb til vinter, men han kan måske lokkes til at fortsætte yderligere nogle år som reserve.
Man må formode at dette samtidig lukker rygterne om et salg af Jovanovic.
Dette må vel så til gengæld betyde at AGF skal have fundet en ny 3. målmand. Staff har vel desuden udløb til vinter, men han kan måske lokkes til at fortsætte yderligere nogle år som reserve.
Man må formode at dette samtidig lukker rygterne om et salg af Jovanovic.
tors 29. jun 2017
Jeg tænker om der kan være efterspørgsel på Bajza, der gør at VB forventer at han er fortid i klubben til vinter eller måske allerede i dette vindue.
Jeg forstår ikke helt at han skulle have interesse i at være 2. valg i 1. div., men måske han kan slå Bajza af pinden.
Jeg forstår ikke helt at han skulle have interesse i at være 2. valg i 1. div., men måske han kan slå Bajza af pinden.
tors 29. jun 2017
Hvad MR. LFC sagde. Det lugter lidt af at Pavol måske er på vej væk. Pavol var måske Vejles største profil ved siden af Dom i sidste sæson. Men det er jo ikke til at vide. Jeg har endnu ikke vænnet mig til at vi kan _købe_ spillere.