Han er naturligvis købt som umiddelbart førstevalg.. Han har selv udtalt "forleden", at han skal/vil ha´ spilletid nu på højere niveau.. Så hvad skulle meningen være med, at skifte AGF´s reservehold ud med Vejles ditto, når man søger spilletid på højere niveau.. Jeg siger ikke, at han er garanteret en startplads - men mon ikke der er en mening med det hele - feks, at Pavol er på vej væk.. Og burde reserven på U21-landsholdet ikke også umiddelbart være god nok til den bløde mellemvare i 1 division..?