Snak

Mere indhold efter annoncen
For fanden da BH ...?!
VAR er den rigtige løsning. Det er fodboldloven den er gal med ....
Hvis du med nordpå mener Horsens, så skal han selvfølgelig ikke det. Bo Henriksen har lige udtalt, at ach ikke kan betale en transfersum - og Vejle lader selvsagt ikke Pavol gå gratis...
GOD humor Blokvogn. For en gang skyld vil jeg godt rose dig for din humoristiske sans.
Tror han for svært ved at slå Pavol af. Pavol bliver rigtig god, men han skal bruge et par år endnu.
At gå fra AGF til VB må være det samme som de piger der altid finder de fyre som banker dem :-). To notoriske galehuse i dansk fodbold. Skrevet med stor kærlighed til specielt den ene klub. Velkommen til Hagelskjær.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Held og lykke til Hagelskjær. En sympatisk ung mand med et stort talent.

Glædeligt at se at han får chancen i en af de "gode" klubber når han nu ikke kunne slå helt igennem i AGF.
Århhh!!

Endnu en dansker - Hvornår stopper det! ;)
Han er naturligvis købt som umiddelbart førstevalg.. Han har selv udtalt "forleden", at han skal/vil ha´ spilletid nu på højere niveau.. Så hvad skulle meningen være med, at skifte AGF´s reservehold ud med Vejles ditto, når man søger spilletid på højere niveau.. Jeg siger ikke, at han er garanteret en startplads - men mon ikke der er en mening med det hele - feks, at Pavol er på vej væk.. Og burde reserven på U21-landsholdet ikke også umiddelbart være god nok til den bløde mellemvare i 1 division..?
JLs det kan man mene, men det kommer vel ret beset an på om hans konkurrent på pladsen er bedre som her eller dårligere end det handler om hvor klubben befinder sig. Om man er mellemvare i 1. Division eller bundhold i superligaen burde man som u21 landsholdsspiller være tættere på end 2./3. Valg

Der er ingen tvivl om at han vil agere reserve det næste års tid og så kan Bajza skudes afsted og vi har en erstatning klar.

Og jeg er helt fortrøstningsfuld ved at have hagelskær som reserve. Det jeg har set med ham har været ok
Et af de største talenter i dansk fodbold på hans post men han fik som mange andre aldrig chancen i AGF.

Han kommer til at tage vejle med storm. Og kæft jeg håber han spiller dem op i suppen.
Annonce