Snak

Mere indhold efter annoncen

Vejle kigger på et par pladser: Vil finde den rette profil

lør 2. aug 13:30

Ivan Prelec fortæller i kølvandet på Vejles storsejr over OB, at østjyderne stadig er aktive på transfervinduet og kigger på at hente ind, så der er konkurrence på alle pladser.



Læs hele nyheden her
Med tanke på hvad vi allerede har hentet af topkvalitet, så bliver det godt nok spændende at se hvad der yderligere kommer. Man har jo efterhånden høje forventninger til kvaliteten. Fandme godt arbejde fra teamet.
Vi vil være udfordret når der kommer karantæner og skader, men det der skal hentes skal være kvalitet, er helt fortrøstningsfuld med den ledelse der er i VB, de skal nok finde de rigtige.
Jeg forestiller mig, at VB vil gå efter et par unge og talentfulde spillere til hhv. venstre back og midtbanen, hvor der mangler backup/konkurrence, og eventuelt også en ny angriber, da vi pt. kun har Faghir på 9’eren, der (potentielt) kan være klar til at spille 90 minutter inden for en overskuelig fremtid. Efter Bismarks præstation mod OB, ser det dog mindre akut ud på 9’eren.

Derudover vil VB formentlig også prøve at komme af med nogle spillere i periferien af truppen.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Annonce