Fedt! Men som jeg læser det, skal han til start træne med 1. Holdet?
Snak
Vejle rykker U19-topscorer på førsteholdet
tors 22. jun 2017
Vejle Boldklub har rykket den 17-årige U19-topscorer Jonas Andersen op på førsteholdet, hvor han er blevet udstyret med en to-årig kontrakt.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
tors 22. jun 2017
Godt at se, at der er liv i talentfabrikken.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
fre 23. jun 2017
@smash Endnu en udlænding..?? Er du dum..?? Jonas Andersen, 17 år og har været på efterskole og er nu på ungdomslandsholdet. Det er da dansk så det basker.
Men det kan da være han hedder mufassa til mellemnavn.
Men det kan da være han hedder mufassa til mellemnavn.
fre 23. jun 2017
HVOR ER DET DÅRLIGT MED DET UDLÆNDINGECIRKUS I VB!!! Øh, nårh nej.
Kæft hvor det glæder mig at se endnu en ungdomsspiller komme op fra egne rækker. Stærkt VB! Også fordi diverse trolle her i fora må ærge sig gule og grønne over denne nyhed, og de 2 andre danskere vi har signet allerede. Og der er flere på vej. Fedt fedt fedt.
Go røv og go weekend allesammen :-)
Kæft hvor det glæder mig at se endnu en ungdomsspiller komme op fra egne rækker. Stærkt VB! Også fordi diverse trolle her i fora må ærge sig gule og grønne over denne nyhed, og de 2 andre danskere vi har signet allerede. Og der er flere på vej. Fedt fedt fedt.
Go røv og go weekend allesammen :-)
søn 25. jun 2017
@smash Endnu en udlænding..?? Er du dum..??
Nej, men det virker til at være standard kommentaren, når Vejle skriver med en udlænding.
Vejle har skrevet kontrakt med 1 udlænding og 4 danskere denne sommer, alligevel blev albaneren "haha, endnu en udlænding" og "Vejle har snart ingen danskere på holdet."