Nogen der ved, om der er problemer i Skive. Først smutter en masse spillere, så sportschefen og nu assistenttræneren?
Snak
Vendsyssel henter assistenttræner i Skive
fre 25. jul 10:08
Vendsyssel FF oplyser, at 36-årige Jonas Grauslund bliver ny assistenttræner i klubben. Han er hentet i fra CampoBet 2. divisionsklubben Skive IK.
Læs hele nyheden her
fre 25. jul 15:32
Det er der ikke.
Sportschefen blev hentet til SønderjyskE som teknisk chef.
Skive har en masse udskift i truppen hvert eneste transfervindue. Det er belastende som fan, men det har man vænnet sig til for længst.
Der lejes i overskudslageret i Viborg, Silkeborg, Randers, AGF osv. Samt de profiler der er på fast kontrakt ofte sælges og er med til at sikre driften. Man når lige at kunne genkende spillerne og så er de på vej videre.
Sportschefen blev hentet til SønderjyskE som teknisk chef.
Skive har en masse udskift i truppen hvert eneste transfervindue. Det er belastende som fan, men det har man vænnet sig til for længst.
Der lejes i overskudslageret i Viborg, Silkeborg, Randers, AGF osv. Samt de profiler der er på fast kontrakt ofte sælges og er med til at sikre driften. Man når lige at kunne genkende spillerne og så er de på vej videre.
LFC - SIK