Snak

Mere indhold efter annoncen

Vendsyssel henter offensiv montenegriner

tors 15. aug 2013
1. divisionsklubben Vendsyssel FF har forstærket sig med offensivspiller Slaven Stjepanovic, der kommer fra græsk fodbold.

Læs hele nyheden her
"Jeg har altid drømt om at komme til Vendsyssel FF"
"It will be called Internazionale, because we are brothers of the world." (Giorgi Muggiani, March 9 1908).
Undskyld. Men hvad er der galt i at spille i Vendsyssel? Hvis det er det talentet rækker til. Må gå ud fra han ikke er den nye Ronaldo....
Gas af Wombat. Det var sagt i sjov, men det var åbenbart ikke sjovt!
"It will be called Internazionale, because we are brothers of the world." (Giorgi Muggiani, March 9 1908).
Nogen der ved noget om hvor lang kontrakt han har fået?
Annonce