Snak

Mere indhold efter annoncen

Verona henter sydkoreansk kantspiller

tors 31. aug 2017
Verona har netop annonceret købet af den sydkoreanske kantspiller Seung-Woo Lee, som kommer til fra Barcelonas B-mandskab.

Læs hele nyheden her
For fanden Barca? Drengen har et vildt potentiale og så sælger i ham? #BartomeuOut
Han er vanvittig ham her - Virkelig ærgerligt at se ham forlade Barca.
FC Nordsjælland siden 2007 Sympatiserer med Vejle Boldklub.
Barca kan købe ham tilbage men som altid er det en dårlig forretning!
Jeg græmmes over dette som Barca fan.
Endnu engang smadrer ledelsen spillernes vej fra La Masia og op til førsteholdet.. mens vi fans ikke kan gøre andet end at se til.

Hvornår går det op for Bartomeu og resten af den inkompetente ledelse, at vores største, og næststørste talenter ikke bare kan udlejes til tilfældige klubber som i Football Manager og komme tilbage med det ønskede niveau?

Adama Traore, Munir, Halilovic, Mboula og Samper er bare nogle af dem, man ALDRIG skulle have udlånt/solgt. Idet det kun har bremset deres udvikling, hvilket i min optik ikke var sket, hvis de havde fået lov at udvikle deres talent under skræddersyet forhold i Barcelona.

Særligt Halilovic symboliserer denne elendige strategi fra ledelsen af. Kæmpe talent - bevægelig og teknisk dygtig. Men bliver fuldstændig fejlagtigt udlejet til nedrykningstruet Hamburg, der ganske klart ikke bare kan satse på en ung spiller fra spansk kultur. Var han blevet i Barca i stedet for Denis Suarez, der jo blev hentet som erstatning (igen WTF?), er jeg sikker på, at han havde været langt bedre!

De sidste år har man ikke turde satse på talenterne, og det har komisk nok kostet os dyrt økonomisk, men også sportsligt.

Det kunne også ses sidste år, hvor Busquets havde et formdyk og lignte en, der var kørt slidt som følge af de mange kampe, han spiller. Her havde Samper været et fantastisk supplement, men ham havde vi på selvfølgelig udlejet til Granada... Ligesom vi igen har udlejet ham og brugt 300 mio. kr. på Paulinho.. fuldkommen til grin.

Munir? naturligvis ikke i nærheden af MSNs niveau, men hvor ville jeg ønske vi bare havde satset på ham som 4. mand i stedet for at hente Alcacer, som dog ikke har været dårlig, men som har skulle tilvænnes under enormt svære forhold.

Det er simpelthen så utilgiveligt, at ledelsen ikke bare åbner deres øjne. Opskriften på holdet for 10 år siden, var jo foruden en gylden årgang, at man turde satse på dem man havde. Pique spillede ikke særlig godt i Man u., men Guardiola havde luret, at det bare var et spørgsmål om spillestilen, ligesom han satsede på Busquets og på en enkelt sæson gjorde ham til en af de bedste på sin position.



5-0 29. november 2010, selv Jeffren scorede...
Annonce