Øvbøv, ellers en virkelig god spiller. Synes Real bør investere i en midtbanespiller til sommer, kunne være Kante kunne blive et alternativ til halv pris.
Ellers har jeg svært ved at komme på en spiller som ville passe ind og forstærke holdet. Casemiro som 6´er tror jeg ikke på længere. Desværre, for han er ellers en sympatisk spiller.
Så er der selvfølgelig Lucas Silva, men det går ikke så godt i Marseillle så vidt jeg kan forstå. De har jo også Lass, så spiller Silva overhovedet 6´er der?
Ellers har jeg svært ved at komme på en spiller som ville passe ind og forstærke holdet. Casemiro som 6´er tror jeg ikke på længere. Desværre, for han er ellers en sympatisk spiller.
Så er der selvfølgelig Lucas Silva, men det går ikke så godt i Marseillle så vidt jeg kan forstå. De har jo også Lass, så spiller Silva overhovedet 6´er der?
ok