Snak

Mere indhold efter annoncen

Viborg har fire med på Rundens hold

man 4. aug 18:30

Viborg vandt søndag med 2-0 over på Brøndby på udebane. Det har resulteret i fire pladser på rundens hold, mens Vejle også er repræsenteret med tre navne. 



Læs hele nyheden her
Vildt nok man kan lave 3 assist i en kamp og ikke komme på rundens hold 😅
En gang VB ALTID VB! I medgang og modgang!
Haha ja det tænkte jeg også. Men nu er det også bolds, og de skal nok tænke på bredden.

Vi slår selv FCN 3-2 og har ikke én med. I øvrigt var Søndergaard fra Viborg god igen.

Jeg syntes faktisk det er helt vanvittigt at Mads Søndergaard ikke er med. Det er som om at det bare skal være repræsenteret nogle.
IDKFA
“ForeverVB” er faktisk enig med dig.Som Viborg mand må jeg sige jeres nye unge gut gjorde en særdeles god figur inden han måtte lade sig skifte ud (håber ik for jer, at han blev skadet) Njoh scorede lidt et “tap in” mål. Synes faktisk midtbanen (Grønning, Jørgensen og Søndergaard) alle var bedre en en Njoh (som dog ikke var dårlig) som i min optik nok ikke fortjener denne plads…
Vildt nok man kan lave 3 assist i en kamp og ikke komme på rundens hold 😅

Hvis du vil have "objektive" databaserede hold er der masser af dem.
Det er da forfriskende at man rent faktisk laver et hold baseret på det man ser på banen. Uanset hvor subjektivt det måtte være.
Men nu spillede Bismarch fantastisk udover de 3 assist og medierne har fået øje på ham som kampens oplevelse.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Faktisk enig? Bismarck var rundens bedste spiller og var ikke engang på rundens hold
Hvem laver det hold? Tænker om de ser alle kampe.
Hvis man med 3 assist, kampens bedste spiller, og efter min mening rundens bedste spiller. Hvor er Bismark?
Synes måske også der burde være en fra Sønderjyske.
At der er Randers-spillere på rundens hold er decideret useriøst
Den eneste Randers-spiller der burde være på er Jacob Kehlet. Han er trods alt eneste årsag til at de fik 3 point og resten af holdet spillede som en pose kartofler.

At Bismarck ikke er med er useriøst og hvordan har Viborg 4 mand med når Lossl er valgt som målmand og Lucas Lund kun er med som vandbærer?
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Annonce