Snak

Mere indhold efter annoncen
#Silkeborg….

Den Lund, der er med for Viborg er vist træneren 😉
Jeg er en stolt kronjyde for hver uge, vi har bare en spiller på Ugens hold. Denne gang to - til trods for en ikke mindeværdig kamp mod "De røø".
Måske lidt off topic i den her tråd, men jeg synes, det i tiltagende grad er groteskt, hvordan fodboldmedierne, også dem som skulle forestille at være lidt mere seriøse, nærmest tager for givet, at Randers kan ligge nummer 2 i superligaen med det budget og de rammer, klubben råder over (ingen dominerende pengemænd, afrikanske fodboldakademier eller store, udenlandske søsterklubber). Vi er oppe på en håndfuld år i streg nu, hvor klubben angiveligt har "overpræsteret". Hvad er der af tilsvarende cases i superligaen i nyere tid? Jeg savner som randersfan, at den kæmpe bedrift det er strukturelt, får mere opmærksomhed og større respekt i de etablerede fodboldmedier. Det er jo ikke fordi, der skal flere spillere fra RFC på rundens hold af den grund, men visse postcasts m.v. burde tage sig sammen!
Randers FC
Annonce