Snak

Mere indhold efter annoncen

Viborg henter assistenttræner i AaB

ons 30. jul 15:16

Viborg FF har hentet Theis Larsen til klubben fra AaB. Theis Larsen skal være assistenttræner i Viborg og tiltræder den 1. november 2025. 



Læs hele nyheden her
1. november? Det var da et skørt tidspunkt. Tyder da på, at AaB nægter at lade deres største trænertalent gå.
Horsens er mit liv! Esben Hansen RAUS RAUS!
Selvfølgelig.
Præcis som Viborg nægtede at lade Lars Friis gå...
Lynge Høvdingen
Hvor har du læst han er et stort trænertalent?

Et job med mere ansvar, til en klub der er i en bedre række. Svært at sige nej til, men gad godt vide om vi har tilbudt andet, for vi har da lige fyret to assistenter
Vel ikke så underligt et tidspunkt at tiltræde på. Han har formentlig 3 måneders opsigelse i sin stilling som U19 træner i AaB - altså kan han først tiltræde i Viborg den 1. november. Så er spørgsmålet blot, om ikke AaB vil sætte en ny mand i spidsen for U19 og så enten fritstille ham eller lade ham gå i anden rolle de næste tre måneder...... Agesen vil formentlig ikke betale en krone for at købe ham fri før tid - de har købt Martin Thomsen fri og kan stadig gøre brug af Lasse Broberg og Simon Vetter fra VFF U19
Annonce