Ja tak til at Kolding får plukket nogle af deres spillere inden vi spiller mod dem på fredag.
THEGUNNERSMAND iklædt den GULE Fares klæder
Sportschef Mads Agesen glæder sig over, at man har købt Sami Jalal i Kolding IF. Der har været stor interesse for kantspilleren, som i sidste ende valgte Viborg FF.