Snak

Mere indhold efter annoncen

Viborg køber tunesisk landsholdsspiller

ons 31. aug 2022

Viborg har købt den tunesiske offensivspiller Elias Achouri.



Læs hele nyheden her
Det lyder da spændende.
Tunesiens landshold er måske ikke noget der klinger helt afsindigt, men alligevel.
Spændende…
Mon vi så får tre Superliga-spillere med i Tunesiens VM-trup? Det kunne det godt tyde på med Slimane i Brøndby og Jebali i OB.
Fedt, og godt ser af vores scouts... Håber faktisk at vi kommer styrket ud af transfervinduet nu... Selvom Bundgaard ikke er officiel endnu 😉
Han kommer egentlig fra en “flot” adresse. Men var sidste sæson udlejet til Trofense i den næstbedste række i Portugal. Hvor de er et bundhold, selv her lavede han alligevel 9 på 27. Et snit på 0,33 er vel ikke så dårligt på et bundhold. Spændede hvad han kan tilføre Viborg
Helt enig. Vi skal være villige til at sælge de rutinerede spillere, der præsterer her og nu - og kloge nok til at finde de unge, der kan få plads og spilletid til at udvikle sig i den grønne trøje. Lovende transfer-handler af Fredberg synes jeg.

Vi kommer helt sikkert til at savne Sørensen i truppen. Både som spiller og som menneske. Men det skaber nye muligheder for en stærk forsvarsbænk.

Achouri vil muligvis udvikle sig godt med spilletid og stabile rammer, som VFF kan tilbyde. Og vi kan virkelig bruge sådan en ny talentfuld fyr oppe foran, der kan smide bolde ind bag Superligaens sløve hær af smør-handskede keepere.
Fredberg løftede allerede tirsdag aften i BDO Lounge i Viborg, sløret for, at man havde noget på vej, han håbede ville falde på plads. Han var også så frisk, at han viste de fremmødte, hvilken type spiller der var tale om. Tydeligvis var det en spiller med andre kompetencer end det vi har i forvejen på midtbanen. På det performance map (kender ikke den præcise betegnelse) Fredberg lagde frem, lagde man især mærke til spillerens ret overvældende offensive kvaliteter.

Det lyder super spændende Karhor.
Var det ellers et godt arrangement? Jeg overvejede at tage afsted, så jeg er nok gået glip af en god aften.
Måske vi skal have vendt verdenssituationen og delt to øl?
Leeds supporter siden 1995 (Desværre kun 4 livekampe indtil videre) Sept. 1998 PL Tottenham - Leeds 3-3 Aug. 2002 PL Leeds - Man City 3-0 Marts 2008 L1 Leeds - Bournemouth 2-0 Marts 2008 L1 Leeds - Cheltenham 1-2 ALAW - MOT
Annonce