Men hvorfor egentlig kalde dommeren ud, når de alligevel altid følger VAR?
Blot tidsspild, når VAR egentlig bare kan give dommeren en klar besked.
Som dommer ville jeg sgu nødig derhen hvor jeg bare skulle dømme hvad der blev sagt af en udefra. Fodboldloven er på alle forseelser (Frispark, Straffe) op til en vurdering fra dommeren. Og derfor noget han i princippet skal beslutte. At de altid følger vognen, handler om mandsmod fra dommerne!!
Offside, mål osv. er i princippet sort/hvid enten er der offside eller ikke offside. Der hvor det bliver tricky er jo når afstandende som i AGF-FCK bliver så små at det handler om hvilket stilbillede der bruges.
AGF og kun AGF!!
KSDH!!