Det er saftsume godt kommet igen af Ementa.
Ja af hele holdet.
Nu tror jeg igen på en hæderlig sæson. Vi holdt nullet for første gang gud ved hvor længe.
Kuzmic og Bidstrup var begge gode på venstre back - så skal vi have en ny der - og det skal vi - ja så skal han dælme være god.
Ementa viste (høj) SL-klasse. Jalal er en supersigning. Det tror jeg måske også Junior kan vise sig at være. Grønning kan jo godt - han kom i vejen for virkelig meget. Søndergaard spillede måske sin bedste kamp i VFF trøjen.
Mbom var drønstærk ... ja alle spillede godt - også indskifterne
Lund lader umiddelbart til at være en dygtig træner
...what´s not to like
Ja af hele holdet.
Nu tror jeg igen på en hæderlig sæson. Vi holdt nullet for første gang gud ved hvor længe.
Kuzmic og Bidstrup var begge gode på venstre back - så skal vi have en ny der - og det skal vi - ja så skal han dælme være god.
Ementa viste (høj) SL-klasse. Jalal er en supersigning. Det tror jeg måske også Junior kan vise sig at være. Grønning kan jo godt - han kom i vejen for virkelig meget. Søndergaard spillede måske sin bedste kamp i VFF trøjen.
Mbom var drønstærk ... ja alle spillede godt - også indskifterne
Lund lader umiddelbart til at være en dygtig træner
...what´s not to like