Snak

Mere indhold efter annoncen

Victor Froholdt scorer flot mål mod Atletico Madrid

søn 3. aug 21:20

Victor Froholdt skulle bruge en halvleg for at komme på måltavlen mod Atletico Madrid i en testkamp.



Læs hele nyheden her
Han er for vild! Fortsætter hvor han slap - fantastisk!
Men ligefrem ‘magisk’…??? Det er et levn fra tiden med Hjulmand som landstræner, hvor alt skulle være magisk.
Ja han er kvali !
Og godt han har fået en fin start så hvis de skulle være i tvivl om hans kvaliteter så set nogle af dem nu. Nu tror jeg dog næppe de ikke gør det. Netop kendt for finde talenter de kan videreudvikle.

Men godt han har fået en god start, så chance for mere og tidligere spilletid end man kunne forvente. Og så er han et rigtigt godt sted for sin videre udvikling. Det han præstere allerede nu som 19 årig virkeligt imponerende. Han har en stor pakke og den helt rigtige indstilling til det kan blive virkeligt stort.
OK, Giovani…
Danmarks næste verdensstjerne!

Ved godt at det "bare" er en træningskamp. Men han spillede en voldsom kamp til en 10/10 karakter.

Apropos karakter. Så viser han simpelthen så meget af det undervejs. Jeg var små bekymret over den høje pris og de store forventninger derefter. Pludselig kan han ikke gemme sig som en ung ukendt dansk teenager.

Men det gjorde han heller ikke! Han viste og skabte noget i hver berøring. De kunne ikke engang stole ham med de tre professionelle frispark de forsøgte undervejs.

Det her lover virkelig godt! Ville klæde landsholdet med en mere bevægelig midtbane spiller.
Vi har alt for mange der står på flad fod, og aflevere stående.
Froholdt er i bevægelse konstant, specielt med bolden i fødderne. Og i dag kunne de ikke stoppe ham.

Talte ikke et eneste boldtab. 3-4 rigtig gode angreb sat op. Et par solide erobringer der satte angreb op. Dirigerer med hans nye holdkammerater. Og scorer et rigtig godt mål. Som viser hvor vigtigt det er at bevæge sig efter at have afleveret bolden.
Ja, man bliver sgu både stolt og jaloux som FCK’er :) men lad ham bare præstere, så de kan få et mega flot videre salg, så er det kroner i Fck-kassen.
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
Annonce