"efterfølgende var dommer Sandi Putros ude at sige, at han nok godt kunne have dømt et frispark, men han mente i situationen, at kontakten var for svag"
Kan dette så ikke begrave den der "Sandi Putros hader os" en gang for alle?
Alle hold bliver røvrendt i øst og vest af denne mand. Her havde han chancen, men valgte ikke at gøre det. (og heldigvis for det)
Det er ikke til at holde ud, at hver eneste mål skal gennemses for små frispark hele tiden. Det ødelægger glæden ved fodbold.
Jeg syntes heller ikke der skulle dømmes frispark her. De der små ting, som dommeren ikke selv skønner under kampen, må forblive udømt. Det er langt mere trættende med VAR der skal ødelægge glædens rus hele tiden.
Brøndby har i øvrigt spillet fremragende.
IDKFA