Er det ikke resultatet efter alm spilletid, der gælder ? Altså Sif og Fcm hentede kun 1 point hver
Snak
Vigtig revanche: Danmark fik fuldt koefficient-udbytte
fre 1. aug 10:17
Alle fire danske klubber vandt sine kampe i Europa, og derfor gjorde Danmark rent bord i koefficient-regi. Her får du overblikket.
Læs hele nyheden her
fre 1. aug 10:27
Seriøst - det STÅR i artiklen....
og ved det blev flittigt diskuteret i går også...
Det er kun ved en evt straffessparkskonkurrence, at man får mindre
og ved det blev flittigt diskuteret i går også...
Det er kun ved en evt straffessparkskonkurrence, at man får mindre
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Redigeretfre 1. aug 10:30
Kom nu lidt her … læs artiklen ffs…
Set med danske briller giver en sejr i forlænget spilletid heldigvis ligeså mange koefficientpoint, som en sejr i ordinær tid gør.
fre 1. aug 10:34
Rundsave.
Nu er det ikke ualm. Bold skriver forkert, derfor jeg spørger ind til regler. 😉
Nu er det ikke ualm. Bold skriver forkert, derfor jeg spørger ind til regler. 😉
fre 1. aug 10:46
Jo, det er efter ordinær tid, så de fik 0,5 point hver og ikke 1,0.
Det er simpelthen forkert.
Sejr i forlænget giver det samme som sejr i ordinær. Kun ved straffesparkskonkurrence ville det have været halveret.
Ufatteligt, at nogle folk kan være så påståelige.
Midtjylland!