Snak

Mere indhold efter annoncen
De er røget ned i conference league
Hibs er ikke ude af Europa endnu. De er bare rykket ned i Conference League.

Edit: Andre var hurtigere.
Midtjylland!
Det er helt vildt hvor mange brugere på bold.dk der går op i koefficienter med liv og sjæl, men ikke har brugt 5min. på at sætte sig ind i hvordan de beregnes.

Man hidser sig op over elendige resultater i øst og vest.
Silkeborg IF
Er det ikke resultatet efter alm spilletid, der gælder ? Altså Sif og Fcm hentede kun 1 point hver


´Duh jeg læser ikke artikler men kommentere gerne på dem´

Det er dig
Kunne være fantastisk hvis DK i denne sæson kan indhente Norge
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mondaymatch Hvorfor er det vigtigt at indhente lige præcis Norge? Jeg spørger af nysgerrighed, da det vigtigste vel blot er at slutte i top 15.
Ville være fint hvis det også er sådan efter næste runde hvor FCK og Silkeborg klart har de sværeste modstandere
Forstår ikke at alle mener at FCK har fået så svær en lodtrækning. Alle FCKer siger jo i nordens største og bedste klub - hvordan kan man så være bange for Malmø? Alle skandinaviske hold burde jo være en walk over for vores mægtige fyrtårn i DK. FCK kunne vil ikke forvente at få en ret dårligere modstander i 3 kval til CHL?

Iøvrigt - enig i alle dem som skal kloge i koffcient point og kommenter på det uden selv at vide hvordan man får pointene....
Næste runde bliver vigtig. Ikek bare kan vi hente point men SIF og BIF kan sende et hold fra Norge og Polen ud af europa.

Uafgjorte kampe er vigtige, bare de går viderer fra de kampe.

SIF vil faktisk også ende som seeded i play off runden hvis de vinder

EDIT: Jeg sejler, SIF kan sende det polske hold ud. BIF skal bare hente point. Ved ikke hvorfor jeg havde fået i hovedet at de skulle møde Frederiksstad
Forstår ikke at alle mener at FCK har fået så svær en lodtrækning. Alle FCKer siger jo i nordens største og bedste klub - hvordan kan man så være bange for Malmø? Alle skandinaviske hold burde jo være en walk over for vores mægtige fyrtårn i DK. FCK kunne vil ikke forvente at få en ret dårligere modstander i 3 kval til CHL?

Iøvrigt - enig i alle dem som skal kloge i koffcient point og kommenter på det uden selv at vide hvordan man får pointene....

Shit, hvor du tuder.
Selvfølgelig er FCK Nordens stærkeste klub, men det ændrer da ikke på, at det er en fordel at trække svagere modstandere. Ingen - som i INGEN - påstår, at Malmø er en walkover.

Chancen for at gå videre mod dem er måske 60%, men havde man trukket Kairat Almaty fra Kasakhstan, havde den vel været 80%.

Jeg håber ikke, det er for svært for dig at forstå.
Annonce