Snak

Mere indhold efter annoncen

Vigtig revanche: Danmark fik fuldt koefficient-udbytte

fre 1. aug 10:17

Alle fire danske klubber vandt sine kampe i Europa, og derfor gjorde Danmark rent bord i koefficient-regi. Her får du overblikket.



Læs hele nyheden her
Er det ikke resultatet efter alm spilletid, der gælder ? Altså Sif og Fcm hentede kun 1 point hver
Nej, det er resultatet efter 120 minutter.
Jo, det er efter ordinær tid, så de fik 0,5 point hver og ikke 1,0.
Seriøst - det STÅR i artiklen....
og ved det blev flittigt diskuteret i går også...

Det er kun ved en evt straffessparkskonkurrence, at man får mindre
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Kom nu lidt her … læs artiklen ffs…

Set med danske briller giver en sejr i forlænget spilletid heldigvis ligeså mange koefficientpoint, som en sejr i ordinær tid gør.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Rundsave.
Nu er det ikke ualm. Bold skriver forkert, derfor jeg spørger ind til regler. 😉
@bold

Ift forlænget, så glæder det også som ordinær
Jo, det er efter ordinær tid, så de fik 0,5 point hver og ikke 1,0.


Det er simpelthen forkert.

Sejr i forlænget giver det samme som sejr i ordinær. Kun ved straffesparkskonkurrence ville det have været halveret.

Ufatteligt, at nogle folk kan være så påståelige.
Midtjylland!
Der står at Skotland har 5 ud af 5 hold tilbage - efter at Hibs tabte til FCM igår. Der er så meget man ikke forstår...
@Mr Enrich


De er i conference, så de er jo stadigvæk med
Annonce