Stærk start! Håber sgu på han kan udvikle sig, og slippe for samme skadeshelvede som corner. Så har han (imo) kæmpe potentiale!
Snak
Vild Højlund-debut i Østrig: Scorede to kasser
lør 12. feb 2022
Rasmus Højlund scorede to mål i sin officielle debut for Sturm Graz, da de lørdag spillede 2-2 med WSG Tirol i den østrigske Bundesliga.
Læs hele nyheden her
lør 12. feb 2022
Lækkert Højlund. Klasse :)
Anyways jeg er ved at blive gammel. Alt på bold er "vildt" efterhånden. Er dét, det nye buzzword? Det er næsten ligemeget om det er Fcn´s VILDE transfervindue eller en eller anden i de ugentlige Ishøj artikler hvor det også er "vildt".
Så ved jeg da hvordan jeg skal forholde mig til når mine børn snart begynder at bede mig om lommepenge.. Der kan jeg så med fordel sige "nej det er for vildt at bede om!"? :)
Hvor er det dejligt at se Højlund lave et par basser. Håber han fortsætter og bliver en af de der lyspunkter der måske er gået lidt under radaren og så bare tager et kvantespring i sin udvikling ;)
Anyways jeg er ved at blive gammel. Alt på bold er "vildt" efterhånden. Er dét, det nye buzzword? Det er næsten ligemeget om det er Fcn´s VILDE transfervindue eller en eller anden i de ugentlige Ishøj artikler hvor det også er "vildt".
Så ved jeg da hvordan jeg skal forholde mig til når mine børn snart begynder at bede mig om lommepenge.. Der kan jeg så med fordel sige "nej det er for vildt at bede om!"? :)
Hvor er det dejligt at se Højlund lave et par basser. Håber han fortsætter og bliver en af de der lyspunkter der måske er gået lidt under radaren og så bare tager et kvantespring i sin udvikling ;)
IDKFA
lør 12. feb 2022
Stærkt Højlund!! Bare klø på, kunne være fedt at se ham udløse potentialet, selvom det selvfølgelig er ærgerligt at det ikke bliver i FCK
lør 12. feb 2022
Imponerende så lang artikel, der kan skrives ud af livescore.
http://www.paulgraham.com/disagree.html
lør 12. feb 2022
@Taco mix
Nyd alderdommen, det er slet ikke så slemt.
Selv synes jeg "vildt" er meget neutralt. Ville derimod blive træt af at læse om dommedags-hug, legendarisk drøn, missilaffyringer et cetera.
On topic (næsten) - Hvordan rangeres den østrigske liga?
Er det bedre end superliga eller hvad mener folk
Nyd alderdommen, det er slet ikke så slemt.
Selv synes jeg "vildt" er meget neutralt. Ville derimod blive træt af at læse om dommedags-hug, legendarisk drøn, missilaffyringer et cetera.
On topic (næsten) - Hvordan rangeres den østrigske liga?
Er det bedre end superliga eller hvad mener folk
lør 12. feb 2022
Cirka det samme. Muligvis en anelse bedre, men ikke så meget som UEFA-koorficienterne antyder.
lør 12. feb 2022
De har lavet nogle ret stærkt præstationer i Europa de senere år, men er det ikke kun Salzburg der nok er et niveau over? Synes de har nogle okay hold, men ville næsten forvente FCK og FCM til at slå resten, og mange af holdene på niveau med de øvrige superliga hold
lør 12. feb 2022
Greven:
på trods af at jeg nok støder nogen vil jeg sige at Salzburg som tophold er bedre end FCK/FCM, rapid wien fik en 3. i europa league gruppen foran Genk, men efter Dinamo Zagreb og West ham. Sturm Grax fik en sidsteplads i europa league i en svær pulje med Monaco, Sociedad og PSV. De fik dog 2 point. Lask linz vandt 5 af 6 kampe i conference league. Dog i en latterlig nem pulje.
Generelt tror jeg niveauet er lidt som Superligaen. Et rigtig godt hold, og måske 2-4 gode hold på eller lige under fcm/fck/brøndby niveau.
på trods af at jeg nok støder nogen vil jeg sige at Salzburg som tophold er bedre end FCK/FCM, rapid wien fik en 3. i europa league gruppen foran Genk, men efter Dinamo Zagreb og West ham. Sturm Grax fik en sidsteplads i europa league i en svær pulje med Monaco, Sociedad og PSV. De fik dog 2 point. Lask linz vandt 5 af 6 kampe i conference league. Dog i en latterlig nem pulje.
Generelt tror jeg niveauet er lidt som Superligaen. Et rigtig godt hold, og måske 2-4 gode hold på eller lige under fcm/fck/brøndby niveau.