Snak

Mere indhold efter annoncen
billebums

Jo, det er faktuelt, når alle - udover FCM fans - er fuldstændig enige om det. Dertil kommer, at størstedelen af de fejl, VAR/dommerne begår, kommer FCM til gode. Det er facts.

Måske er det tid til, at FCM-fans ser lidt indad i stedet for blot at forsvare Tulle blindt som var han Jesu frelsser. Der er nok en grund til, at fans af alle andre hold ikke kan udstå ham. Selv AGF- og BIF-fans forsones i hadet til Tulle.
Ignorer Observatnen

Alt FCM gør er perfekt, og de kan ikke sætte en finger forkert.. Der er ingen selvindsigt der.
Intet faktuelt i det.
De fejl DBU har været ude og sige var VAR fejl, har FCM flest kendelser der tilgodeser dem.

Det er vel rimelig faktuelt eller hvad?
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Han er vel i bund og grund bare en gadedreng, der ved en fejl er blevet udstyret med en pro-trænerlicens. Mon ikke selv FCM indser det på et tidspunkt... - alle andre har vist efterhånden gennemskuet det.
Skal ikke udtale mig om hans faglige kvaliteter. Han er sikkert dygtig og var meget hypet i Dortmund. Men alle de kort der er for meget. Det kan ikke kun være kulturforskelle, dårlige dommere og den slags. Der må han også kigge indad.
Vejle Boldklub
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Detstrafbart
Jo, det er faktuelt, når alle - udover FCM fans - er fuldstændig enige om det. Dertil kommer, at størstedelen af de fejl, VAR/dommerne begår, kommer FCM til gode. Det er facts.

Og en gang troede størstedelen af befolkningen af jorden var flad. Flertallet har ikke altid ret... Og det bliver heller ikke mere rigtigt af, at du gentager det i alle tråde.

Det er udelukkende en holdning du sidder med. At prøve at gøre det til den endegyldige sandhed er forkert, både fra et moralsk og et realistisk perspektiv, uanset hvor meget du prøver.
Måske er det tid til, at FCM-fans ser lidt indad i stedet for blot at forsvare Tulle blindt som var han Jesu frelsser.

Jeg forstår ikke hvorfor du drejer samtalen hen på dét. Det var ikke det vi snakkede om.
Der er nok en grund til, at fans af alle andre hold ikke kan udstå ham. Selv AGF- og BIF-fans forsones i hadet til Tulle.

Lige hurtigt på aftrækkeren, så med den logik:
FCK fans skal anerkende at Zanka er et svin/idiot.
BIF fans skal anerkende Wass er et svin/idiot.
AGF fans skal anerkende Nicolai Poulsen er et svin/idiot.
@billebums

Jeg forstår ikke ét ord af, hvad du skriver.
Jeg forstår ikke ét ord af, hvad du skriver.

Det overrasker mig ikke.
I stedet må du have en god dag
Selvfølgelig skal Tullberg reducere antallet af gule kort, gerne med 50%. Mit gæt er, at det sker til næste sæson.

Men det folk tydeligvis glemmer er, at han har fået vores profiler til at arbejde hårdt for holdet og tage del i det defensive arbejde. Den del mislykkedes Thomasberg med. Tullberg har indført passion, vilje og evnen til at arbejde som en enhed. Det er et kæmpe boost til klubben.
billebums

Og en gang troede størstedelen af befolkningen af jorden var flad. Flertallet har ikke altid ret... Og det bliver heller ikke mere rigtigt af, at du gentager det i alle tråde.

Det er udelukkende en holdning du sidder med. At prøve at gøre det til den endegyldige sandhed er forkert, både fra et moralsk og et realistisk perspektiv, uanset hvor meget du prøver.


Det her er jo også faktuelt forkert. Der er mange som deler den holdning.
Annonce