Fint med engagement og temperament. Men han er simpelthen en skændsel. At han efter en kamp er færdig og som han tilmed har vundet render ind på banen for at provokere modspillerne er simpelthen under al kritik. Det kan FCK da ikke være stolte over.
Håber nu virkelig AGF tager guldet.
Håber nu virkelig AGF tager guldet.