Snak

Mere indhold efter annoncen
Fint med engagement og temperament. Men han er simpelthen en skændsel. At han efter en kamp er færdig og som han tilmed har vundet render ind på banen for at provokere modspillerne er simpelthen under al kritik. Det kan FCK da ikke være stolte over.
Håber nu virkelig AGF tager guldet.
Han er sikkert dygtig og var meget hypet i Dortmund.

Størstedelen af BVBs fans på X var lykkelige da han tog til FCM.
Billebums

Tak for et fair svar, det sætter jeg pris på.

Jeg vil dog gerne sige, at i lige præcis denne situation er jeg netop ikke biased, da det ikke omhandler mit eget hold. Så den kan du ikke bruge.
Jeg vil gerne debattere, hvis det er på et sobert niveau og det synes jeg man kan se her i tråden at du kan.
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
Annonce