Frygtelig træner. Ikke en gevinst for superligaen, desværre. Magen til arrogance, usportslighed og brokkehoved skal man lede længe efter.
Snak
Vild statistik: Tullberg får flest kort
man 13. apr 09:55
Mike Tullberg har fået syv advarsler i 19 kampe i Superligaen samt to i Europa League. Ingen spillere i FCM har fået lige så mange kort i løbet af sæsonen.
Læs hele nyheden her
Redigeretman 13. apr 09:59
Han undgik faktisk et gult kort i sidste runde mod Sønderjyske, hvor han kastede med en flaske i et raseri udbrud efter Sønderjyskes udligning.
Han er ret heldig "kun" at have 9 gule kort i 19 kampe, når han skaber sig i hver kamp.
Han er ret heldig "kun" at have 9 gule kort i 19 kampe, når han skaber sig i hver kamp.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
man 13. apr 10:05
Tullberg er manden som alle udenfor FCM elsker at hade. Det er komisk at læse kommentarer herinde.
man 13. apr 10:14
Med sådan en statistik skulle man jo tro, at fcm var blevet kategorisk bortdømt i alle deres SL-kampe...
Hvordan man kan opføre sig SÅ dårligt, når man samtidig er det hold, som får faktuelt mest dommerhjælp af alle hold i ligaen, er mig en kæmpe gåde.
Hvordan man kan opføre sig SÅ dårligt, når man samtidig er det hold, som får faktuelt mest dommerhjælp af alle hold i ligaen, er mig en kæmpe gåde.
Nordens største.
man 13. apr 10:15
Tullberg er manden som alle udenfor FCM elsker at hade. Det er komisk at læse kommentarer herinde.
Elsker at hade? Nej. Det eneste jeg ´elsker´ ved hans opførsel, er at den skriger af kusine/fætter-indavl, som egentligt passer meget godt på fcm.
Nordens største.
man 13. apr 10:15
Tullberg er manden som alle udenfor FCM elsker at hade. Det er komisk at læse kommentarer herinde.det virker til at flere af dine mere begavet medfans også finder ham små irriterende.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
man 13. apr 10:15
Man må håbe for FCM, at B.S eller andre fagligt kompetente mennesker kan hjælpe FCM træneren - har har tydeligvis brug for hjælp
man 13. apr 10:18
Hvordan man kan opføre sig SÅ dårligt, når man samtidig er det hold, som får faktuelt mest dommerhjælp af alle hold i ligaen, er mig en kæmpe gåde.
Intet faktuelt i det.
Ren og sker en holdning, tildels præget af at have et andet tilhørsforhold.
man 13. apr 10:19
@hovedstaden var det ikke lige next level?
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez