Snak

Mere indhold efter annoncen

Vild statistik: Tullberg får flest kort

man 13. apr 09:55

Mike Tullberg har fået syv advarsler i 19 kampe i Superligaen samt to i Europa League. Ingen spillere i FCM har fået lige så mange kort i løbet af sæsonen.



Læs hele nyheden her
Frygtelig træner. Ikke en gevinst for superligaen, desværre. Magen til arrogance, usportslighed og brokkehoved skal man lede længe efter.
Han undgik faktisk et gult kort i sidste runde mod Sønderjyske, hvor han kastede med en flaske i et raseri udbrud efter Sønderjyskes udligning.

Han er ret heldig "kun" at have 9 gule kort i 19 kampe, når han skaber sig i hver kamp.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Tullberg er manden som alle udenfor FCM elsker at hade. Det er komisk at læse kommentarer herinde.
Med sådan en statistik skulle man jo tro, at fcm var blevet kategorisk bortdømt i alle deres SL-kampe...

Hvordan man kan opføre sig SÅ dårligt, når man samtidig er det hold, som får faktuelt mest dommerhjælp af alle hold i ligaen, er mig en kæmpe gåde.
Nordens største.
Tullberg er manden som alle udenfor FCM elsker at hade. Det er komisk at læse kommentarer herinde.


Elsker at hade? Nej. Det eneste jeg ´elsker´ ved hans opførsel, er at den skriger af kusine/fætter-indavl, som egentligt passer meget godt på fcm.
Nordens største.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tullberg er manden som alle udenfor FCM elsker at hade. Det er komisk at læse kommentarer herinde.
det virker til at flere af dine mere begavet medfans også finder ham små irriterende.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Man må håbe for FCM, at B.S eller andre fagligt kompetente mennesker kan hjælpe FCM træneren - har har tydeligvis brug for hjælp
Hvordan man kan opføre sig SÅ dårligt, når man samtidig er det hold, som får faktuelt mest dommerhjælp af alle hold i ligaen, er mig en kæmpe gåde.

Intet faktuelt i det.
Ren og sker en holdning, tildels præget af at have et andet tilhørsforhold.
@hovedstaden var det ikke lige next level?
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Hvad er karantænereglerne med trænere? Får de point for deres gule kort som spillere eller er det bare et vist antal gule der udløser en karantænedag?
Annonce