WTF SKER DER FOR DBU
at lægge fck - bif på selveste palmesøndag!! er de helt væk også kl 14:00! hvor alle er til påskefrokost!!!1 der kommer jo ingen mennesker i parken den dag!11
og nej jeg er ikke pisse sur over ikke at kunne komme den dag fordi........!""!"!"
at lægge fck - bif på selveste palmesøndag!! er de helt væk også kl 14:00! hvor alle er til påskefrokost!!!1 der kommer jo ingen mennesker i parken den dag!11
og nej jeg er ikke pisse sur over ikke at kunne komme den dag fordi........!""!"!"