Snak

Mere indhold efter annoncen

Vild uge for FCK og Brøndby: Her er hele programmet

ons 19. mar 2025

FCK og Brøndby spiller derby på Brøndby Stadion mellem pokalsemifinalerne. Se hele kampprogrammet her.



Læs hele nyheden her
Kunne vi lige tage en sejr i første runde. Så er vi for alvor med. Kom så VB.

Dog en svær kamp og VB vinder aldrig på Sjælland.
Vejle Boldklub
Vildt at det ser ud som om Brøndby igen slipper for straf for deres uroligheder.

Der skal åbenbart ske en personskade før nogen kigger på dem..

Havde der sket noget i det private fik virksomheden ikke lov at åbne igen før tingene var bragt iorden.

Altså hvis Bauhaus´ kunder kastede kanonslag efter de af Silvans kunder, der havde indfundet sig på Bauhaus´ p-plads, så fik Bauhaus påbud om at holde lukket?

...ja, det kan da godt tænkes, men tror det faktisk ikke.
FORZA NORDSJÆLLAND. Bliver en gratis kamp i sidste spillerunde
FCN er verdens bedste klub
Alt i alt et fint program for FCK. Man spiller før sin direkte konkurrent, FCM, i velsagtens alle kampe med undtagelse af 2, man har dermed mulighed for at lægge pres på konkurrenten.

Jeg er især vild med at den direkte konkurrent skal til Østerbro og Brøndby i runde 30 og 31. Det afgøres her. Det ser vi frem til 👊
https://facebook.com/enchancetillasse/
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror det er afgjort inden da Paul.
Jeg tror det er afgjort inden da Paul.


Jeg er med på at selvtilliden er i top efter 3 spillerunder hvor alt er gået FCM´s vej. Sådan noget har det dog med at skifte. Så rolig nu. Der skal spilles meget fodbold endnu - det vil trods alt være overraskende hvis mesterskabet er afgjort inden 3. sidste spillerunde er spillet.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Alt i alt et fint program for FCK. Man spiller før sin direkte konkurrent, FCM, i velsagtens alle kampe med undtagelse af 2, man har dermed mulighed for at lægge pres på konkurrenten.


Frit fra hukommelsen så mener jeg Nande skrev noget lignende sidste sæson. Det virkede ikke som en klar fordel..
Når vi mødes i 4 runde, vil det blive tydeligt hvor pokalen ender. Hvis vi fortsætter vores formkurve og fcm hiver et par sejre og vinder det indbyrdes opgør, så tror jeg ikke på fck.
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)
Frit fra hukommelsen så mener jeg Nande skrev noget lignende sidste sæson. Det virkede ikke som en klar fordel..


Der var da kampe i sidste sæson hvor FCK spillede inden FCM og vandt hvor efter FCM så efterfølgende tabte. Bla tabte man mod SIF og BIF efter FCK havde vundet inden. Det er måske lidt svært lige at bruge den sæson som sammenligning dog, i og med at der for FCK´s vedkommende var mere end 1 hold man skulle holde øje med der.

https://facebook.com/enchancetillasse/
Annonce