Altid….
Flot at gå ind i et referat fra en anden klub - blot for at fyre latterlige øgenavne af.
Du gør helt sikkert hele familien stolt, med dit høje niveau.
Ot.
Altså vi har igennem flere år mødt hvidovre i samtlige opstartsfaser.
Vi plejer at tabe eller hive en kedelig 1-1’er
Så lidt fremskridt må det da være.
Spillemæssigt ser jeg allerede langt mere ide og sammenhæng en under Cooper.
Vi formår rent faktisk at variere spillet så der både trues på kombinationer igennem midten og indlæg fra brede kanter - spændende.
2 gode halvlege på trods af at hele holdet blev skiftet i pausen.
Synes egentlig at Binks og Beavers stod svagest i billedet P måske en anelse anonym - ellers pæne karakterer hele vejen rundt.
Modstanderen er naturligvis ikke på højeste hylde, dog værd at bemærke at Hvidovre trods alt er fuldtids-proffer og er mødt ind samtidig med Brøndby truppen i år.
Til skribenten: det blev spillet 2 x 43 min med 2 indlagte hydration-breaks på 3 min - mon ikke der var aftalt 2 x 40 min ? 😉
- Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det, der er
vigtigt - du er savnet, Ebbe