Como spiller fin fodbold osv. osv., men det er ikke nogen stor bedrift at slå Juventus. Det svarer til en spinkel sejr på hjemmebane mod Vejle.
Da Juve kommer bagud, ligner 3/4 af holdet forvirrede hanekyllinger, og der er NUL fight... De ser helt og aldeles ligeglade ud. Jeg ville være rasende hvis jeg var Juventus-tilhænger.
Da Juve kommer bagud, ligner 3/4 af holdet forvirrede hanekyllinger, og der er NUL fight... De ser helt og aldeles ligeglade ud. Jeg ville være rasende hvis jeg var Juventus-tilhænger.