Snak

Mere indhold efter annoncen

Vilde tal: VM 2026 slår tilskuerrekord

I går 00:44

VM 2026 er allerede nu den mest sete VM-slutrunde nogensinde, da der nu har været over 3,6 millioner tilskuere til kampene, oplyser FIFA.



Læs hele nyheden her
Den fedeste slutrunde nogensinde. Tak til USA, Canada og Mexico!! Vi er ikke engang nået til knockoutkampene endnu!! Så mange sensationer og fede historier.
Horsens er mit liv! Esben Hansen RAUS RAUS!
Kan det undre nogen, at der er flere tilskuere, når der er flere kampe?

Ved VM 1998-2022 var der 64 kampe i alt, ved VM 2026 er der 72 kampe i gruppespillet alene.
Nok det kedeligste og mest problematiske VM nogensinde.
I hvilket verden ?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kuglelyn

Det har du delvist ret i, men det er ikke kun antallet af kampe, der tæller.
Flere kampe garanterer ikke automatisk en rekord. Det bedste bevis er, at rekorden fra 1994 (med kun 52 kampe) holdt hele vejen frem til nu.
Hverken udvidelsen til 32 hold i 1998 eller de efterfølgende slutrunder med 64 kampe kunne slå den.
Grunden til, at VM 2026 endelig slår rekorden, skyldes ikke kun de 104 kampe. Det handler i den grad også om, at USA har gigantiske NFL-stadioner med enorm kapacitet, og at folk selvfølgelig strømmer massivt til.
Fedeste VM? Hvad er der galt med, folk.?Det er da noget af det mest kedelige VM.
@DrengenFraLangmarksVej2002

Den fedeste slutrunde nogensinde. Tak til USA, Canada og Mexico!! Vi er ikke engang nået til knockoutkampene endnu!! Så mange sensationer og fede historier.


FIFA World Cup 2002: Hold my beer! 🍺
FC København - jysk medløber siden 2002/03
Stor tak til Infantino for at afholde et fremragende VM. FIFA viser i den grad format.
Det handler i den grad også om, at USA har gigantiske NFL-stadioner med enorm kapacitet, og at folk selvfølgelig strømmer massivt til.

Hvor finder man gigantiske NFL-stadioner med lav kapacitet henne?
Annonce