Villadsen er jo netop det modsatte af at være ærlig. Han siger altid det han tror folk gerne vil høre og så ændrer han standpunkt så snart han får ny arbejdsgiver. Ret kvalmende egentlig.
For mig at se, handler det ikke om ærlighed eller ej, men om engagement.
Det er kun fint at han engagerer sig og går all in for den klub han måtte være i.
Så Kan det meget vel være, at nogen måske lige skulle tage ham i hånden og rådgive ham lidt om udtalelser en gang imellem. For ja, naturligvis skal journalister da kunne forholde ham de ting han måtte udtale, det er jo deres job.