Det yderligere citat fra artiklen som 99% a folk nok ikke ser, eller er bevidste om:
- Jeg tror bare, det er en personlig holdning. Det er ikke, fordi jeg synes, at Brøndby er et dårligt hold overhovedet. Jeg synes, de spiller rigtig god fodbold, og jeg tror, det er dem, vi har haft det sværest ved, men det er bare en personlig holdning.
Tror bare at han så Brøndby mere som en konkurrent for FCN end FCM. Det mærker man da specielt som spiller med de mange BIF fans som tropper op i Farum og kan virke intimiderende og irriterende.
Jeg kan ikke se at det skulle være så kontroversielt som man åbenbart forsøger at gøre det til.