Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tror at Villadsen er hemmelig FCK fan


Det er Vallys også! :D
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Vallys er ikke hemmeligt :-D

Men altså, er det da ikke helt lige meget han har sagt det? Så kan de jo aldrig udtale sig om noget og gå lidt med på galejen. Medierne har jo travlt med den skæve vinkel og det der og der vil de gerne have spillerne med på den.
Vejle Boldklub
Alle er hemmelige Brøndby fans og det vokser med alderen.
Man kan være for og imod Fred være med det Men jeg tror ikke på at der er nogen der har udtalt sig til en avis som ikke har fortrudt det siden sådan er mennesker indrettet
Kun et menneske født til at lave fejl
Only Human . Born to make mistake
Det yderligere citat fra artiklen som 99% a folk nok ikke ser, eller er bevidste om:
- Jeg tror bare, det er en personlig holdning. Det er ikke, fordi jeg synes, at Brøndby er et dårligt hold overhovedet. Jeg synes, de spiller rigtig god fodbold, og jeg tror, det er dem, vi har haft det sværest ved, men det er bare en personlig holdning.

Tror bare at han så Brøndby mere som en konkurrent for FCN end FCM. Det mærker man da specielt som spiller med de mange BIF fans som tropper op i Farum og kan virke intimiderende og irriterende.
Jeg kan ikke se at det skulle være så kontroversielt som man åbenbart forsøger at gøre det til.
Wild Tiger fra Vendsyssel
Annonce