- Når man spiller i en klub, så handler det om den klub. Så kan der være nogle ting, som man kan fortryde, at man har sagt, men det er der ikke så meget at gøre ved, siger Villadsen
Spot on! Det er der mange fortørnede fans der gerne må skrive sig bag øret. Det ville dybest set være røv kedeligt hvis der ikke var noget lir. Tænk hvis alle spillere rendte rundt og tænkte over hvilken klub de måske spiller i om 3-4 år, og derfor ikke turde sige noget..gab. Det er jo bare gas
SITLIF 🤍💙
En gång är ingen gång 💚🤍