@Foxtrot
Som jeg nævnte, så ser jeg ikke Nürnberg så meget som du gør. Og jeg har kun de referencer som jeg har nævnt. Men nu startede du med at gå efter ham fra FCN tiden.
Fair nok, de færreste der ser 2. Bundesliga, men når man først har valgt et hold, har man valgt (Kaiserslautern) Nej det startede jeg ikke med, mit oprindelige indlæg handler om både Nürnberg og FCN tiden, hvilket er det, du vælger og kommenterer på, så pas.
Hvis din udtalelse: ikke rigtig mere en lidt tragikomisk følelse over du mener en spiller, der var Nordsjællands svageste led defensivt for 2 år siden ikke er at forsøge at tale manden ned, så ved jeg ikke hvad man kalder det.
Du må gerne have holdninger, det kan være du bliver bedt om at uddybe eller understøtte med data. Det kneb det med her.
Her kan jeg kun henvise til et svar, jeg allerede har givet tidligere. beklager skulle selvfølgelig have skrevet i min optik og understrege, at min ærlige mening er, at han er elendig og påpege, at min vurdering af ham ikke stammer fra statistikker, men fra de kampe (ca. 30-50), jeg har set med ham i de seneste par år. Og opfordre dig til selv at lave nogle af de lektier (data sammenligninger) som du af en eller anden grund tror, du kan tillade dig at uddelegere fordi du er uenig i min kommentar hvem f*** tror du egentlig du er.
prøv at se de øvrige kommentar
Hvad skal jeg se? Jeg kan kun se, at jeg skiver der er en del artikler med ham, og ikke at der er for mange, eller at det er uinteressant læsning. jeg husker ham virkelig tydeligt fra hans FCN-dage, for der var også 18 interviews om ugen med ham dengang, så jeg tog mig selv i at tænke, at han måtte være en exceptionel spiller
Det er ikke bare under bæltestedet, men decideret dumt skrevet og medfølger som regel et ban.
Hvis det er resultatet, betyder det ikke, at min verden falder fra hinanden på nogen måde. Jeg ville aldrig i min vildeste fantasi censurere mig selv for at behage andre. Hvis folk skulle blive støt over det, der blev skrevet som en sjov kommentar, synes jeg seriøst, de burde tage deres liv op til overvejelse. Jeg kommer selv fra Christiania. Det kunne lige så godt være min nabo, jeg beskrev. Men dejligt, at min moderator-joke ikke var helt ved siden af.
Som jeg nævnte, så ser jeg ikke Nürnberg så meget som du gør. Og jeg har kun de referencer som jeg har nævnt. Men nu startede du med at gå efter ham fra FCN tiden.
Fair nok, de færreste der ser 2. Bundesliga, men når man først har valgt et hold, har man valgt (Kaiserslautern) Nej det startede jeg ikke med, mit oprindelige indlæg handler om både Nürnberg og FCN tiden, hvilket er det, du vælger og kommenterer på, så pas.
Hvis din udtalelse: ikke rigtig mere en lidt tragikomisk følelse over du mener en spiller, der var Nordsjællands svageste led defensivt for 2 år siden ikke er at forsøge at tale manden ned, så ved jeg ikke hvad man kalder det.
Du må gerne have holdninger, det kan være du bliver bedt om at uddybe eller understøtte med data. Det kneb det med her.
Her kan jeg kun henvise til et svar, jeg allerede har givet tidligere. beklager skulle selvfølgelig have skrevet i min optik og understrege, at min ærlige mening er, at han er elendig og påpege, at min vurdering af ham ikke stammer fra statistikker, men fra de kampe (ca. 30-50), jeg har set med ham i de seneste par år. Og opfordre dig til selv at lave nogle af de lektier (data sammenligninger) som du af en eller anden grund tror, du kan tillade dig at uddelegere fordi du er uenig i min kommentar hvem f*** tror du egentlig du er.
prøv at se de øvrige kommentar
Hvad skal jeg se? Jeg kan kun se, at jeg skiver der er en del artikler med ham, og ikke at der er for mange, eller at det er uinteressant læsning. jeg husker ham virkelig tydeligt fra hans FCN-dage, for der var også 18 interviews om ugen med ham dengang, så jeg tog mig selv i at tænke, at han måtte være en exceptionel spiller
Det er ikke bare under bæltestedet, men decideret dumt skrevet og medfølger som regel et ban.
Hvis det er resultatet, betyder det ikke, at min verden falder fra hinanden på nogen måde. Jeg ville aldrig i min vildeste fantasi censurere mig selv for at behage andre. Hvis folk skulle blive støt over det, der blev skrevet som en sjov kommentar, synes jeg seriøst, de burde tage deres liv op til overvejelse. Jeg kommer selv fra Christiania. Det kunne lige så godt være min nabo, jeg beskrev. Men dejligt, at min moderator-joke ikke var helt ved siden af.