Lidt taber mentalitet.
Men når man ikke selv kan vinde, kan man jo altid kommentere på og glæde sig over andres nedgang
Men når man ikke selv kan vinde, kan man jo altid kommentere på og glæde sig over andres nedgang
Oliver Villadsen mener klart, at FCN burde være sluttet højere end fjerdepladsen, men når det nu ikke kunne blive FCN selv, ser han hellere FCM vinde guld end Brøndby.
Lidt taber mentalitet.
Men når man ikke selv kan vinde, kan man jo altid kommentere på og glæde sig over andres nedgang
Jeps, jeg er sikker på at der havde været gravkammerstemning på sydsiden, hvis FCK smed mesterskabet i sidste runde!!