Snak

Mere indhold efter annoncen

Villadsen hørte Sektion 12 gå amok: Hellere FCM end Brøndby

søn 26. maj 2024

Oliver Villadsen mener klart, at FCN burde være sluttet højere end fjerdepladsen, men når det nu ikke kunne blive FCN selv, ser han hellere FCM vinde guld end Brøndby.



Læs hele nyheden her
Lidt taber mentalitet.
Men når man ikke selv kan vinde, kan man jo altid kommentere på og glæde sig over andres nedgang
Plejer FCN og BIF ikke at være venskabsklubber?
De glædede sig jo netop over fcm fik guld - alt forladt :-)
Kasperls25:
Dog intet sammenlignet med Brøndbys bøller(fans bevidst undladt) efter kampen i går.
Arsenal FC København
Lidt taber mentalitet.
Men når man ikke selv kan vinde, kan man jo altid kommentere på og glæde sig over andres nedgang


Jeps, jeg er sikker på at der havde været gravkammerstemning på sydsiden, hvis FCK smed mesterskabet i sidste runde!!
F.C. København • Real Madrid (antipati overfor Mbappé, klubbens største skamplet er at man hentede ham)
Jeps, jeg er sikker på at der havde været gravkammerstemning på sydsiden, hvis FCK smed mesterskabet i sidste runde!!

Selvfølgelig havde vi jublet præcis ligeså meget hvis det var den anden vej rundt, så jeg forstår ikke helt kommentaren med tabermentalitet. Nu er det mig der er helt nede i kulkælderen, men jeg skal da være den første til at indrømme at jeg havde syntes det var hylende morsomt, hvis FCK havde smidt guldet på sidste spilledag.

Hvis man ikke forstår det, så forstår man tilsyneladende ikke rivaliseringen imellem BIF og FCK.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Annonce