Total ligemeget hvad Raul prøver på. Advarslen er på sin plads og raul er godt klar over at han laver en fejl.. Men at kalde rauls aktion pinlig er i sig selv til grin da hele real madrids sæson er til grin. Lige fra ansættelse af spillere til præsidentens ageren og handling.
Raul laver vel også fejl engang imellem men at mønte ham som en person der er pinlig er vel noget så tåbeligt.... Total mangel på respekt af et ikon der vel også er menneske engang imellem.
Raul laver vel også fejl engang imellem men at mønte ham som en person der er pinlig er vel noget så tåbeligt.... Total mangel på respekt af et ikon der vel også er menneske engang imellem.
Asalto a la liga.
Madridista desde 89. HOLA GALLINERO, HOLA FONDO SUR!
Dommerhjælp igen til barcelona mod Madrid.
http://www.youtube.com/watch?v=ESD6D6FT3dA
FCB, mes que un club, un puti club.