Redigeretsøn 17. maj 2009
Pharzon.
Efter din kritik af mit indlæg som egentlig bare er mangel på forståelse af hvad jeg vil med mit eget indlæg ser jeg det som at du tager ham i forsvars position.
Jeg giver nemlig en kritik af mandens indlæg om Raul med ligeså underlige udtalelser som han selv kommer med...
Det er lidt ude i hampen at kalde Raúl, der er et ikon for Real Madrid,pinlig pga en enkelt aktion, når hele Real Madrids sæson og den måde klubben har kørt på har været pinlig. Derfor svarer jeg med et helt ude i hampen indlæg til ham. Samtidig har Raúl før været pinlig ifølge ham der skrev det, da han scorede mod Leeds i CL for et par år tilbage med hånden. Men er den situation ikke fuldstændig glemt. Og har andre ikke også forsøgt at score med hånden så som messi mod Espanyol. Altså det hænder at folk i frustration eller i pressede situationer gør nogle ting som ikke hører hjemme, men han fik også forklaret bagefter af andre, at raul faktisk prøvede at undvige bolden med hånden. Så hans indlæg i sig selv er pinligt da han ikke engang har set situationen ordentligt igennem inden han udtaler sig.
Nogengange hjælper det at tale til folk som de selv taler til dig.
Men hvis du ikke kan se sammenhænget føler jeg det er ret ligegyldigt at fortsætte denne her debat som overhovedet ikke var henvendt til dig, til at begynde med.
Asalto a la liga.
Madridista desde 89. HOLA GALLINERO, HOLA FONDO SUR!
Dommerhjælp igen til barcelona mod Madrid.
http://www.youtube.com/watch?v=ESD6D6FT3dA
FCB, mes que un club, un puti club.