Pinligt at se Raul prøve at score med hånden på den måde, langt under hans standard. Ellers min favoritspiller.
Tillykke med mesterskabet barca, galacticos tager jer næste år. ;D
Hvis du så situationen i langsom gengivelse, så kan du se at Raul ikke forsøger at scorer med hånden. Han mistimer ganske enkelt boldens bane, da han tydeligvis forsøger at bruge hovedet.
Hvis du tvivler på dette, så se det igen i langsom gengivelse, og du vil se at jeg har ret. Det gule kort er dog korrekt, da bolden rammer ham på hånden.