Vi kender naturligvis ikke til dynamikken internt i den brasilianske trup. Det kan godt være, at Neymar har noget pondus på træningsbanen eller som fidusfar i omklædningsrummet. Men spillemæssigt kan jeg slet ikke se, hvad han skal kunne tilføre holdet.
Han blev tiljublet på banen som var han en gud og forsøgte forgæves at spille derefter. Hver gang han får bolden, vil han lave noget fedt. Når han prøvede, lykkedes det ikke og førte til boldtab, og de gange det gik op for ham, at det ikke var muligt, var der allerede gået 2-3 sekunder for meget.
Han ser ikke engang særlig fit ud. Hvad vil Ancelotti med ham?
Han blev tiljublet på banen som var han en gud og forsøgte forgæves at spille derefter. Hver gang han får bolden, vil han lave noget fedt. Når han prøvede, lykkedes det ikke og førte til boldtab, og de gange det gik op for ham, at det ikke var muligt, var der allerede gået 2-3 sekunder for meget.
Han ser ikke engang særlig fit ud. Hvad vil Ancelotti med ham?
"... once more it's all about defeating our own demons. Always with the demons. Tottenham's greatest adversary is Tottenham."