Jeg læste netop hele artiklen, det var derfor jeg sagde at du næsten havde ret.
Men vil det sige, at fordi man er stærkt utilfreds med de seneste resultater mod Belarus og Skotland, og at aftalen blev forlænget før VM deltagelsen var sikret, så lever man simpelten i en negativ cyklus?
Og Gud nåde trøste den, som ikke tror på at vi kvalificerer os gennem play off.
Så skal man da endelig bare stikke piben ind og holde kæft??
Men vil det sige, at fordi man er stærkt utilfreds med de seneste resultater mod Belarus og Skotland, og at aftalen blev forlænget før VM deltagelsen var sikret, så lever man simpelten i en negativ cyklus?
Og Gud nåde trøste den, som ikke tror på at vi kvalificerer os gennem play off.
Så skal man da endelig bare stikke piben ind og holde kæft??