Smukt at se Bosnien listet sammen med de lande! VM er allerede en succes, og det er ikke utænkeligt at man kan volde USA problemer hvis håndbremsen bliver sluppet lidt som i går mod Qatar. Ville være et fantastisk spektakel at slå dem ud på deres hjemmebane, men måske en anelse usandsynligt.
If I didn’t love football, I’d fucking hate it.