Ja men er det ikke også sindsygt er der stilles så store krav til amatørklubber at de skal videregive deres hjemmebanefordel uden at overhovedet have en chance for at få hjemmekampen gennemført? Der er der i hvert fald ikke meget kompetitiv integritet over.
Det var jo lige præcis det der var tilfældet med VSK - Bif eller Fremad - FCM. Ingen af klubberne havde en jordisk chance for at stille de midler til rådighed som TV forlangte.
Om det er klubberne, DBU eller en helt 3. part der skal have skylden ved jeg ikke. TV har jo bare købt et produkt så de kan jo ikke klandres for at vil have deres del af kagen. Men det er da for helvede en trist udvikling. Pokalturneringen er gået hen og blive en turnering der først er relevant når man rammer semifinalerne. MM. der en gang imellem er knaldkamp som f.eks. Frem vs BIF forrige år(?), hvor nogen rent faktisk gad at tage et initiativ og bruge nogle kræfter på fans og spillere.
Det var jo lige præcis det der var tilfældet med VSK - Bif eller Fremad - FCM. Ingen af klubberne havde en jordisk chance for at stille de midler til rådighed som TV forlangte.
Om det er klubberne, DBU eller en helt 3. part der skal have skylden ved jeg ikke. TV har jo bare købt et produkt så de kan jo ikke klandres for at vil have deres del af kagen. Men det er da for helvede en trist udvikling. Pokalturneringen er gået hen og blive en turnering der først er relevant når man rammer semifinalerne. MM. der en gang imellem er knaldkamp som f.eks. Frem vs BIF forrige år(?), hvor nogen rent faktisk gad at tage et initiativ og bruge nogle kræfter på fans og spillere.