Snak

Mere indhold efter annoncen

VSK Aarhus - AGF spilles på Ceres Park

tors 17. aug 2017
Lokalopgøret i DBU Pokalen mellem VSK Aarhus og AGF afvikles på AGF's hjemmebane Ceres Park.

Læs hele nyheden her
godt med lidt lir for vsk spillerne. klart en bedre oplevelse for dem
1969 - HVIDOVRE
Synes det er synd at de "små" hold altid sælger deres hjemmebane overfor de store i pokalturneringen... Det samme gjorde Aarhus Fremad sidst de mødte AGF i pokalen
Synes det er synd at de "små" hold altid sælger deres hjemmebane overfor de store i pokalturneringen... Det samme gjorde Aarhus Fremad sidst de mødte AGF i pokalen


Ja det også en stor del af charmen ved en pokalturnering at de store klubber kommer ud og spiller på de her små lokale stadions der er fyldt til bristepunktet. I stedet bliver det på et næsten tomt Ceres Park.
AaB
Ja det også en stor del af charmen ved en pokalturnering at de store klubber kommer ud og spiller på de her små lokale stadions der er fyldt til bristepunktet. I stedet bliver det på et næsten tomt Ceres Park.


Jeg ville da som spiller hellere spille på Ceres park med flere tilskuere og direkte TV transmission,samtidig med flere penge i klubkassen.

Desuden,hvis du kender Vejlby stadion,så ændrer du sandsynligvis også mening i det her tilfælde :-)
AGF Manchester United
Der er også løbebane rundt om Vejlby stadion, simpelthen frygteligt
Følger hjerteklubberne: AGF - Byens hold! A.C. Milan - Hjerteklubben <3 <3 Sympati for Dortmund
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg ville da som spiller hellere spille på Ceres park med flere tilskuere og direkte TV transmission,samtidig med flere penge i klubkassen.

Desuden,hvis du kender Vejlby stadion,så ændrer du sandsynligvis også mening i det her tilfælde :-)


Her er jeg personligt meget uenig. Der er ikke noget som at fylde ens eget stadion med tilskuere. også selvom de fleste vil holde med modstanderen. et 90% tomt ceres park derimod bliver jo røvsygt. Som at spille en 2. divisions kamp...

Nu er jeg så heldig at have oplevet AGF på Riisvangen (Aarhus fremads hjemmebane). Opgøret f.eks. i 06/07 i 1. division står i mit hoved som den klart største fodboldoplevelse 2 Aarhusianske hold imellem siden Fremad sidst var i den bedste danske række.

Måske også fordi det var en lige kamp, og at jeg følger begge hold tæt. Men jeg vil stadig mene at den stemning, intensitet og opmærksomhed der var omkring den kamp aldrig vil finde sted hvis man afholder det på Ceres park. Hverken de gange Fremad har spillet på Ceres park eller når VSK kommer til at spille der.

Der var iøvrigt 3700 tilskuere dengang, så ikke noget specielt ift. hvad man kan samle på Ceres park.

Er enig i at det er super ærgerligt at klubberne bliver ved med at give deres hjemmebanefordel væk. Det er selvfølgelig amatørklubber så man kan let forstå det, men på et eller andet plan er det mest af alt et tegn på dovenskab og manglende ressourcer, ikke om at forbedre noget for hverken spillere eller fans.
Der er også løbebane rundt om Vejlby stadion, simpelthen frygteligt


Ja så er det godt at kampen bliver flyttet til Ceres Park...;)
AaB
Kan sq ikke se noget odiøst i, at 2 klubber fra samme by enes om, at spille på byens største stadion.. Syntes problematikken er væsentligt større, når Jyske serie, eller 2 divisionsklubber lægger deres hjemmekamp til Brøndby Stadion - eller hvem var det af Aarhus-klubberne der for et år eller 2 siden spillede på MCH Arena mod FCM.. Og ja flere andre gange er det set, at lavere rangerende klubber spillet "langt" hjemmefra for, at snuse til et Superliga stadion.. Men 2 Aarhus hold på Aarhus Stadion - argh hva..? :)
Kan sq ikke se noget odiøst i, at 2 klubber fra samme by enes om, at spille på byens største stadion.. Syntes problematikken er væsentligt større, når Jyske serie, eller 2 divisionsklubber lægger deres hjemmekamp til Brøndby Stadion - eller hvem var det af Aarhus-klubberne der for et år eller 2 siden spillede på MCH Arena mod FCM.. Og ja flere andre gange er det set, at lavere rangerende klubber spillet "langt" hjemmefra for, at snuse til et Superliga stadion.. Men 2 Aarhus hold på Aarhus Stadion - argh hva..? :)


Måske ikke odiøst, men man sælger stadig sin lille fordel ved at være på hjemmebane for tv penge, og den fede stemning der kunne blive for ens fans når storebror er på besøg
Måske ikke odiøst, men man sælger stadig sin lille fordel ved at være på hjemmebane for tv penge, og den fede stemning der kunne blive for ens fans når storebror er på besøg


Folk glemmer så bare lige også at det er vilkårene,hvis man går videre i landspokalen og kampen bliver sat en aften, sidst i August kl 19.
Kan man ikke leve op til kravene der stilles ,må man søge andre muligheder,det handler ikke om at man sælger sin hjemmebanefordel for Tv penge,det er vilkårene...
AGF Manchester United
Annonce