godt med lidt lir for vsk spillerne. klart en bedre oplevelse for dem
1969 - HVIDOVRE
Synes det er synd at de "små" hold altid sælger deres hjemmebane overfor de store i pokalturneringen... Det samme gjorde Aarhus Fremad sidst de mødte AGF i pokalen
Ja det også en stor del af charmen ved en pokalturnering at de store klubber kommer ud og spiller på de her små lokale stadions der er fyldt til bristepunktet. I stedet bliver det på et næsten tomt Ceres Park.
Jeg ville da som spiller hellere spille på Ceres park med flere tilskuere og direkte TV transmission,samtidig med flere penge i klubkassen.
Desuden,hvis du kender Vejlby stadion,så ændrer du sandsynligvis også mening i det her tilfælde :-)
Der er også løbebane rundt om Vejlby stadion, simpelthen frygteligt
Måske ikke odiøst, men man sælger stadig sin lille fordel ved at være på hjemmebane for tv penge, og den fede stemning der kunne blive for ens fans når storebror er på besøg