Daniel Wass og Brøndby har givet hinanden håndslag på, at midtbanespilleren fortsætter i klubben, når han engang stopper sin karriere. En rolle på Brøndby Masterclass kunne være en mulighed.
Lige meget hvad jeg syntes Om Daniel Wass på godt og ondt kan jeg kun synge lovprisende ord om hans karriere, det har været imponerende og også noget jeg ikke havde regnet med da han kom frem som højre back, tillykke Daniel du har fået det ultimative ud af dit talent. Derfor er der heller ingen grund til at tro at han ikke bliver en god træner