Xbox: jeg tænkte præcis det samme.. vildt ikke selv at ku huske ens første europæiske mål for sin klub 🤦🏼♂️🤷🏼♂️.. men scor gerne igen wass, 🇩🇰 har brug for alle de point vi kan få 🙏🏻🤞🏻
Snak
Redigerettors 24. jul 13:08
Det vil godt nok være rart at se en dansk hold køre en stensikker udesejr i hus i en kamp hvor de er kæmpe favoritter. 2-0 til Brøndby vil dog være acceptabelt og være mere end rigeligt inden returen hvor der også skal en sejr på bordet.
tors 24. jul 13:10
Det er nu ikke så meget at han ikke kan huske sit første mål. Men det der "har jeg fået fortalt" indikerer at der slet ikke ringer en klokke. En "ah ja, det er da vist nok rigtigt". Men det kan også være det har det. Nå, det er også lige meget. Fair nok hvis han har haft større oplevelser efterfølgende som har skubbet det helt ud.
Vejle Boldklub
tors 24. jul 13:42
Øh vil bare lige spørge om du kan huske hvad du lavede for 20år siden på et bestemt dag
Only Human . Born to make mistake
tors 24. jul 13:44
Selvfølgelig kan jeg ikke det. Men hvis du spurgte, om jeg har været på Færøerne for 20 år siden, ville jeg nok kunne huske det.
Vejle Boldklub
tors 24. jul 14:59
Hvad er så en walkover, Daniel Wass? 😂
Trøjer i klædeskabet:
Barcelona - Laudrup
Ajax - Laudrup
Tottenham Hotspur
DBU landskamptrøje
FC København
Brøndby IF
Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)