X vil være umådelig godt, specielt hvis Serbien spiller x mod Slovenien
Taber vi må det max være med 1 mål og gerne flere mål end Serbien ( eks 1-2)
Men det er også vigtigt Serbien spiller x mod Slovenien så de ikke kan spiller på uafgjort i den afgørende kamp mod DK
Jeg forudsætter at England slårnSlovenien men kan selvfølgelig være de sparer spillere hvis de er videre
Taber vi må det max være med 1 mål og gerne flere mål end Serbien ( eks 1-2)
Men det er også vigtigt Serbien spiller x mod Slovenien så de ikke kan spiller på uafgjort i den afgørende kamp mod DK
Jeg forudsætter at England slårnSlovenien men kan selvfølgelig være de sparer spillere hvis de er videre