Snak

Mere indhold efter annoncen
OK... Så var der alligevel en voksen, der ikke kune lade være med at blande sig - sorry!

Jeg selv holder med OB, så har intet forhold til hverken BIF eller FCK!

Når man er fan, så gør det nas, når en elsket spiller, pludselig tørner ud for en anden klub - OG DET GØR DET!

Som udefrastående tænker jeg ikke, at dette skifte er så kontroversielt.. der er tale om en polak, der kom til Brøndby, og leverede varen! Han rejste videre til Tyrkiet, hvor det ikke rigtigt virkede - så tog en anden, utvivlsomt større dansk klub, ham!!!

Kamil er fodboldspiller - fra Polen - ikke Brøndby, Rosenhøj, etc. Som alle andre fordboldspillere, så har han x antal år til at tjene penge til resten af livet... Derudover har han vel, som sportsmand, ambitioner...

Hvis ikke det var fodbold..og FCK vs. Brøndby, så er dette "jobskifte" vel naturligt???

Igen - jeg er udefrastående...Men det virker til, at Brøndby-fans forlanger/forventer, at Kamil hellere skulle rådne op på en tyrkisk bænk - i en klub, hvor det kniber med at betale løn, end at gøre sit fodboldjob!? Det ville man vel næppe forlange af andre udlændinge, der kortvarigt, har et job i DK!?

De store ikoner - i alle klubber, er dem, der tilsidesætter løn, drømme, prestige, etc. fordi de elsker klubben - dem er der ikke mange af! Brøndby har deres - hvorfor ikke bruge fyrværkeriet på at hylde dem!!!

Anyway - det var blot et "voksent" forsøg på at skabe nuancer...
Cabra

De talte om den i fanradioen og citerede en række ting hvor der er uddybet og forklaret (nogen vil mene rygsvømmet) omkring det.
Hvis man er homer frifinder man ham. Hvis man er mod ham dømmer man ham.
Jeg tænker bare jeg ikke lige kan vurdere det. Men hvis der er noget om det vil jeg have det stramt med det.

Når det sagt er fodbold jo en sport hvor mange kulturer mødes og vi ikke kan forvente at alle deler vores værdier, så vi ville sikkert blive kede af at kende de sande værdier hos mange af vores spillere.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
@Simon

Jeg er fuldstændig enig, og forstår også godt at den gør nas.


Røcker oversættelse almindeligt dansk:

“ Gid at jeg havde været god nok til at sikre mig et tilbud, der kunne være med til at sikre mig økonomisk resten af livet. Og kompensere min familie for alle de afsavn de har lidt. Desværre havde jeg ikke talentet, og nu kan jeg helt uden risiko, og med udsigt til 10.000 likes udtale mig som jeg gør”

Tror ikke på at nogen fodboldspiller ikke er til salg for højestbydende. Måske kunne du have så urimeligt mange penge, at du kunne være ligeglad, men har ikke set det endnu.

Hvis JBA tilbød Ndoye 2 millioner om måneden, så blev han præsenteret i morgen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Vallensbæk
Ok. Der fik du lige projekteret din egen pengebegærlighed, over på hele menneskeheden.
Har svært ved at se problemet her..! Hvad jeg lige kan huske er det kun Allan Nielsen der har lavet et skifte man har kunnet være skuffet over.....
Blot lige for at præcisere overfor de radikaliserede fans:
99% af alle spillere i Superligaen ville takke ja til en kontrakt i FCK - landets største klub i landets største by - med de i særklasse bedste resultater i nyere tid - specielt i Europs
@Vallensbæk
Tror du Rafael van der Vaart valgte højestbydende, da han tog til Danmark?
Brøndby IF
Rafael van der Vaart valgte efter sigende at finde en klub der var tæt på hvor hans kæreste boede.
Annonce