OK... Så var der alligevel en voksen, der ikke kune lade være med at blande sig - sorry!
Jeg selv holder med OB, så har intet forhold til hverken BIF eller FCK!
Når man er fan, så gør det nas, når en elsket spiller, pludselig tørner ud for en anden klub - OG DET GØR DET!
Som udefrastående tænker jeg ikke, at dette skifte er så kontroversielt.. der er tale om en polak, der kom til Brøndby, og leverede varen! Han rejste videre til Tyrkiet, hvor det ikke rigtigt virkede - så tog en anden, utvivlsomt større dansk klub, ham!!!
Kamil er fodboldspiller - fra Polen - ikke Brøndby, Rosenhøj, etc. Som alle andre fordboldspillere, så har han x antal år til at tjene penge til resten af livet... Derudover har han vel, som sportsmand, ambitioner...
Hvis ikke det var fodbold..og FCK vs. Brøndby, så er dette "jobskifte" vel naturligt???
Igen - jeg er udefrastående...Men det virker til, at Brøndby-fans forlanger/forventer, at Kamil hellere skulle rådne op på en tyrkisk bænk - i en klub, hvor det kniber med at betale løn, end at gøre sit fodboldjob!? Det ville man vel næppe forlange af andre udlændinge, der kortvarigt, har et job i DK!?
De store ikoner - i alle klubber, er dem, der tilsidesætter løn, drømme, prestige, etc. fordi de elsker klubben - dem er der ikke mange af! Brøndby har deres - hvorfor ikke bruge fyrværkeriet på at hylde dem!!!
Anyway - det var blot et "voksent" forsøg på at skabe nuancer...
Jeg selv holder med OB, så har intet forhold til hverken BIF eller FCK!
Når man er fan, så gør det nas, når en elsket spiller, pludselig tørner ud for en anden klub - OG DET GØR DET!
Som udefrastående tænker jeg ikke, at dette skifte er så kontroversielt.. der er tale om en polak, der kom til Brøndby, og leverede varen! Han rejste videre til Tyrkiet, hvor det ikke rigtigt virkede - så tog en anden, utvivlsomt større dansk klub, ham!!!
Kamil er fodboldspiller - fra Polen - ikke Brøndby, Rosenhøj, etc. Som alle andre fordboldspillere, så har han x antal år til at tjene penge til resten af livet... Derudover har han vel, som sportsmand, ambitioner...
Hvis ikke det var fodbold..og FCK vs. Brøndby, så er dette "jobskifte" vel naturligt???
Igen - jeg er udefrastående...Men det virker til, at Brøndby-fans forlanger/forventer, at Kamil hellere skulle rådne op på en tyrkisk bænk - i en klub, hvor det kniber med at betale løn, end at gøre sit fodboldjob!? Det ville man vel næppe forlange af andre udlændinge, der kortvarigt, har et job i DK!?
De store ikoner - i alle klubber, er dem, der tilsidesætter løn, drømme, prestige, etc. fordi de elsker klubben - dem er der ikke mange af! Brøndby har deres - hvorfor ikke bruge fyrværkeriet på at hylde dem!!!
Anyway - det var blot et "voksent" forsøg på at skabe nuancer...