Snak

Mere indhold efter annoncen
boede = spillede.
Er vi ikke snart færdig med den ene artikel efter den anden? Ved godt det er et kontrinovelt skifte, men gider bare ikke læse den ene overskrift efter den anden mere


https://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=5598156&start=120#5599089


Jeg har ikke lige overblik over den med homofobi og Wilczek.
Men hvis han er har jeg det da ret stramt med det.


Du har jo selv skrevet om selv samme emne. Så det passer jo ikke, at du ikke har et overblik.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020). \"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"  - Ian Rush om sin tid i Juventus. https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6
Røckers betragtninger er fine og beviser vel at han havde lidt mere format end KW. Man orker faktisk ikke at høre på KW og alle hans "gode" forklaringer når manden på under 6 måneder kan skifte så radikal holdning - ganske utroværdigt - "en mand jeg ikke ville købe en brugt bil af".
Moto1, kan godt følge dig, virkelig. Synes også selv dette skifte er vildt underligt/ubehageligt. Men hvis nu manden har brug for en sidste kontrakt til ham og hans familie inden han går på pension, og BIF ikke ville eller kunne give ham den, er det så ikke bedre at takke ham for de år han tjente jer og så ellers ønske ham og hans familie held og lykke fremover?

Men ja, kan godt se det gør ondt et eller andet sted på begge parter. Ståle skulle ikke have hentet ham.
Nu var fck´s fans jo heller ikke blege for at synge "bøsserne fra vestegnen". Så lige frem at blive hellige på så kort tid, klinger sgu lidt hult. Vi kan gudskelov alle blive klogere! Men lad os nu lige forholde os til fakta. Den slags chants kom fra stort set alle klubber i superligaen,i en eller anden forstand!
I Kamil´s tilfælde, kommer han fra et katolsk land, og tilmed et tidligere "østland", hvor den slags holdninger er ret udbredt. At Röcker udtaler sig, er vel meget naturligt. De har begge kæmpet MOD FCK. Og har haft et fællesskab. At han så nu er en del af "fjenden", er en bitter pille at sluge.
Ku så ikke bare scroolet videre?? Der er vist ingen der har tvunget dig til hverken at læse den, eller kommentere. Så kig dig lige i spejlet! Du deltager selv i forsættelsen.
En gratis kommentar for Röcker, som giver lidt ekstra point hos fansene. Tvivler på at Ståle har ringer og forhørt sig om han vil være med til at løse de forsvarsproblemer, der har været i sæsonen.
Det sjove er jo, at mindst halvdelen af de eks-brøndere der skal score billige point nu ville skifte hvis de fik chancen. Grundet deres lave niveau er det jo så selvfølgelig heller ikke noget der nogensinde bliver aktuelt.

Jeg forstår ikke hvad du mener, har du ikke set deres Wall of Who - https://ekstrabladet.dk/incoming/7aq068/8240443/IMAGE_ALTERNATES/p730/dcx-80041965-20200807111939 - en perlerække af storslåede navne, der kan komme i betragtning hvor som helst.
Annonce