@Jillionaire Er det det stabile FCM hold der tabte til Brøndby lige før landsholdspausen du taler om?
Man kan altid tabe i fodbold hvorfor du må leve i en uendelig frygt. Men FCK er bedre stillet denne sæson end de har været de sidste 3 år, det trøster jeg mig med.
FCK skal absolut ikke købe en erfaren kantspiller, de skal købe et ungt/yngre supertalent der kan stige tyvefold i værdi, som F.eks Singh.