@Jillionaire
Undrer mig over, at du, som FCK-tilhænger, er SÅ skeptisk over for dit eget hold, der har ret beset ikke har været stærkere i lang tid. De kører lutter, sikre sejre hjem uge efter uge? Har set en del FCK-kampe i den her sæson, og spillet ser jo også godt ud. Ikke kønt i dag på en vanskelig bane og måske heller ikke imod Randers i weekenden, men de vinder. Spillet kan jo ikke sprudle hver gang..
Sikke nogle forventninger, du må have. Tør slet ikke tænke på, hvad der er gået gennem dit hoved de sidste par år, hvor FCK har spillet rædselslagent..
Undrer mig over, at du, som FCK-tilhænger, er SÅ skeptisk over for dit eget hold, der har ret beset ikke har været stærkere i lang tid. De kører lutter, sikre sejre hjem uge efter uge? Har set en del FCK-kampe i den her sæson, og spillet ser jo også godt ud. Ikke kønt i dag på en vanskelig bane og måske heller ikke imod Randers i weekenden, men de vinder. Spillet kan jo ikke sprudle hver gang..
Sikke nogle forventninger, du må have. Tør slet ikke tænke på, hvad der er gået gennem dit hoved de sidste par år, hvor FCK har spillet rædselslagent..